poniedziałek, 9 lutego 2009

I jak tam? Bo ja ledwo odpoczęłam w weekend i mam już dość, a to tak naprawdę dopiero poniedziałek. Przy życiu to mnie trzymaj wizja ferii, które będą już za 4 dni ^^.
Sprawdzian z historii był, hmm, jakby to tu delikatnie ująć - "ciekawy"?x D
Na biologii oglądaliśmy te wszystkie robale, które mniej potocznie nazywa się obleńcami, pierścienicami i płazińcami. Mi się niedobrze zrobiło ;p.
Ogólnie, to na jutro się nam coś szykuje?
Bo się już w tym powoli gubię ;p.
Miłego ; *

5 komentarzy:

OluCha pisze...

ja wiem tylko o zaległym sprawdzianie z fizyki ;]

(zapomniałaś o nicieniach xP)

Weronika pisze...

pewno coś się szykuje... xP a filmiki były baaardzo interesujące. Mnie się podobał ten śliczny tasiemiec w słoiku xD

OluCha pisze...

taaa... wyglądał jak makaron xDDD

Anonimowy pisze...

Madziu któż to może wiedzieć co jutro przygotują nasi kochani specjaliści od zatruwania życia :)

Warto już dziś przejrzeć zeszyt z matmy.

Maga pisze...

taaak, masz rację, specjaliści.
ten film był bleeee ;p.
czekam na ferie!