poniedziałek, 23 marca 2009

Kino ; D



Tak, dzisiaj mieliśmy wolne i byliśmy w wielkim mieście ^^, jak to Milena świetnie ujęła w B(rz)ydgoszczy ;P. Powyżej dwa zdjęcia z wyjazdu ; ). Ogólnie było bardzo fajnie i nawet filmy, jak na polskie produkcje, były do przełknięcia ; ). Ale mam jedno zastrzeżenie, co do funkcjonowania Polskich Kolei Państwowych czy Spółki Arriva PCC. Chyba następnym razem zdecydujemy się na niezastąpiony autokar. Miałam przekazać, iż na jutro grupa kontynuacyjna nie musi przynosić książek z języka angielskiego, ponieważ mamy lekcję z obcokrajowcami ; ).
Pozdro ; *

3 komentarze:

Weronika pisze...

widziałam jak robiłyście te zdjęcia ;P Nasza wycieczka była pełna wrażeń, nie ma co xD fajnie bylo:) Lekcje z obcokrajowcami mogą być bardzo ciekawe. powinniśmy dostać takie urządzenia jak to mają ludzie w telewizji, co tak ładnie wszystko tłumaczą xD (trochę by się to mijało z celem ich wizyty, ale bylibyśmy pewni informacji xD)

Martu pisze...

Eee tam, mnie się maraton po Brzydgoszczy podobał ;P
Jednak, jak najbardziej, nastepnym razem wolałabym ten "niezastąpiony" autokar.

OluCha pisze...

mnie się tam podróż pociągiem podobała xD tylko zostałam trochę drastycznie obudzona ale to niiic xDD
do jutra ;**