środa, 29 kwietnia 2009

Jeszcze tylko 4 lakcje ;D

Witam ;D
Dzisiejszy dzień nie należał do lekkich...
Ale daliśmy radę.
Z matematyki sprawdzian nie był aż taki trudny, ale z moimi możliwościami można się wiele spodziewać.
Kartkówka na języku polskim była;/ Źle mi poszło. Bywa.
A na geografii Marta zgłosiła się do odpowiedzi, nie ukrywam, że bardzo mi to odpowiadało. Dziękujemy!
Jutro?
Jutro będzie futro, a pojutrze wolne.
chemia - kilka zadań trzeba zrobić,
wf - jam chora jest,
matematyka - chyba nic nie było zadane,
historia - chyba jakieś zadanie było.
A potem wielkie grillowanie!
Grrr ;D Kiełbaski w dłoń!
Kiiiieeeełbaski ;D
A większość klasy jest w Bydgoszczy na wykładzie o "otyłości".
Doszłam do wniosku, że nie muszę jechać na ten wykład, mogę codziennie wpatrywać się w swój nadmiar ciałka ;D
Miłej nauki chemii, jutro 30! Kto ma 30 numer? Która Asia?
W zasadzie to bez znaczenia, tak czy inaczej spotkam się z tablicą pewnie ;D
Branoc!

2 komentarze:

Miłosz(ek) pisze...

hehe! A te kiełbaski dla większości szkoły to mój wychowawca załatwiał:)

zuziekxD pisze...

no i trzeba przyznać ze dyrekcja robiła furorę w swoich zarąbistych fartuszkach xD
mi tam sie podobało i pogoda ładna była xD
buziole:*:*:*