sobota, 18 kwietnia 2009

Przepis na zabawę ^^

Witam was w ten piękny i słoneczny dzień ; D. Pogoda dopisuje, więc proponuję go miło spędzić i kompletnie zapomnieć o szkole. Opcji jest kilka. Można urządzić grilla z przyjaciółmi, przespacerować się z nimi bądź z jakimś zwierzakiem. Organizacja imprezy i świetna zabawa również jest wskazana. Proponuję także wygrzewanie się na leżaczku z dobrą książka, albo rozpoczęcie pracy na letnią opalenizną. Wycieczka rowerowa i piknik to również fajna sprawa. Ważne tylko jest to, żeby humorek dopisywał : ).
I tego wszystkim na ten weekend życzę ; **

6 komentarzy:

Mateusz(ek) pisze...

Najlepsza książka to podręcznik z biologii ale chyba nikt z Nas nie odważy się jej dzisiaj otworzyć co nie?
WSKAKUJCIE NA ROWER I PRZED SIEBIE !!!

Miłosz(ek) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Miłosz(ek) pisze...

ale wietrzyk mocno wieje!!!!!!!!!!

OluCha pisze...

wieje wieje, ale jechać można ;P
przed chwilą wróciłam do domu a zrobiłam jakieś 10 km rowerem ;PP

Weronika pisze...

ja tez jeżdziłam rowerkiem :) Już czuję jak mnie będzie wszystko bolało xD Do Świtu i z powrotem nie jest znowu tak daleko, ale po tak długiej przerwie... ;P ten weekend mógłby sie nie kończyć. ^^

Miłosz(ek) pisze...

eeeeeee tm poboli i przestanie:)
a masz satysfakcję z wycieczki:)