poniedziałek, 15 czerwca 2009

Chcę piątek ( tygodnia koniec i początek ; p )

Hej hej hej xD

Na samym początku muszę was zaskoczyć .. nie będzie koncertu 'suczek' ,bo Martynka zwyczajnie tekstu nie umie ^.^, tak wiem jest wam bardzo przykro, ale takie są fakty. Nie wiem,może zobaczymy się yy w Opolu *.*.
Kolejnym zaskoczeniem będzie to,że cholercia nie mam 6 takich samych butelek,śmieciarze wywiezli odziwo worek,który walał się jeszcze niedawno po mojej ulicy.

Taak,Ola nareszcze może słuchać o czym rozmawiają dorośli już prawie ludzie w naszej klasie i oglądać film dozwolone od 16 lat ; D

I pragnę wam przypomnieć, ze w środę wszyscy przychodzicie ubrani na zielono ; )).

A ostrego dyżuru jak nie było tak nie ma, ugh jestem wsciekła, co z biedną Abby?

http://www.youtube.com/watch?v=nxfnSqLvd50

4 komentarze:

Marta G. pisze...

Z biedną Abby jest pewnie wszystko w porządku, ale dowiemy się tego we wrześniu albo i jeszcze poźniej :/ Ale jak na razie trzeba się cieszyć że mamy juz te upragnione wakacje ;)(no, prawie ;P)

Karola pisze...

Majka, mam Twoje zdjęcie ;D Nawet kilka ;D

zuziekxD pisze...

heh no dobrze by bylo gdyby już był piatek...
jestem ciekawa jak to jutro wszystko wyjdzie na turniejach klas...
bo nie za bardzo jestem w temacie jeśli chodzi o przygotowanie czegokolwiek...
już wrzuciłam na luz i tak jakoś wyjszło

OluCha pisze...

nagrajcie mi występy^^
bo mnie nie będzie... ;/