wtorek, 2 czerwca 2009

Taaa, jak już Ola napisała koniec z pracami klasowymi w tym roku szkolnym! ; D ha!
Jeszcze tylko małe wyciąganie ocen i wakacjeeee..
Chcę się wreszcze wyspać ; (.
Z histori kartkóweczka - taka nawet, mogliśmy wybrać temat, więc nie było źle, niech zgadnę wszyscy pisali o kolonizacji ;> ??
Z biologi dostaliśmy nasze ćwiczenia, pewnie saaaame piątki.

I mam pytanie na krórej lekcji jutro odbywa się to 'coś' na co idę jako publiczność? 4-5? hm? ja mam nadzieję ; D.

W piątek noc w nowodworku, jak się zaopatrzeć, karimata do spania w szatni z szarymi stworzonkami ?

Aha i jeszcze jedno - dziennik powiększam o jedną osobę Machuja, Madżuja - obie nie wiemy jak się to pisze, ale zgadnijcie kto to ;d Madżuja to ulubiona bohaterka i wzór do naśladowania dla jednej z nas.. Dla? dla zguby naszej ;p

Do jutra !

3 komentarze:

Maga pisze...

Majuś, jednak zastosowałaś pisownię fonetyczną x D. a to imię nie brzmiało inaczej? ; p

zuziekxD pisze...

hehe co to jest za przezwisko??:)
śmiechowo nie ma co
ja neistety nie pojawię się w piątek w nocy w szkole bo wczoraj zapomniałam wziąść tą karteczkę...
no ale cóz moze w przyszłym roku cóż coś takiego zrobią
a teraz przynjamniej sie wyśpie:P

Weronika pisze...

szare stworzonka? xD a te konkurencje to chyba są na 4 i 5 lekcji ^^